GOD SPREEKT

GOD SPREEKT🙏🏽⛪7 mei🙇🏽‍♀️🙇🏽🙏🏻 Godsopdrachtaanmozes🙇🏽‍♀️🙏🏽Het leven zit vol vragen. Sommige zijn onbetekenend, andere ernstiger en sommige zijn enorm belangerijk.Je kunt vragen hebben over je gezondheid, je financiële situatie, je werk, je familie of over je toekomst. Kom je echte leven ervaren met God je Schepper.

donderdag 18 april 2024

Ik laat jullie vrede na

 

iklaatjulliedevredena

IK LAAT JULLIE VREDE NA 

 Vrede - blijdschap - hoop: deze woorden brengen tot uitdrukking waar de hele wereld naar smacht! Vrede in onrustige wereld; blijdschap ondanks moeilijke levensomstandigheden en slechte berichten; hoop ondanks het zekere uitzicht op de dood.☺ 

 Voordat de Heere Jezus voor je stierf, zei Hij tegen Zijn discipelen: Vrede laat ik u, Mijn vrede geef Ik u; niet als de wereld die geeft, geef Ik die u. Laat je hart niet in beroering raken en niet bevreesd worden. Johannes 14:27. Ik geef jullie vrede. Ik geef jullie míjn vrede. De vrede die Ik jullie geef, is een ander soort vrede dan de vrede van de wereld. Wees niet bang of verdrietig.

Geen opmerkingen:

Een leugenaar geloven

    EEN LEUGENAAR GELOVEN   De Heer vindt het afschuwelijk als mensen liegen, maar hij houdt van eerlijke mensen.Spreuken 12:22-De Heer haa...