GOD SPREEKT

GOD SPREEKT🙏🏽⛪7 mei🙇🏽‍♀️🙇🏽🙏🏻 Godsopdrachtaanmozes🙇🏽‍♀️🙏🏽Het leven zit vol vragen. Sommige zijn onbetekenend, andere ernstiger en sommige zijn enorm belangerijk.Je kunt vragen hebben over je gezondheid, je financiële situatie, je werk, je familie of over je toekomst. Kom je echte leven ervaren met God je Schepper.

zaterdag 27 april 2024

De moederschoot

 

demoederschoot 

 DE MOEDERSCHOOT 

 Voordat Ik u in de moederschoot vormde, heb Ik u gekend; voordat u uit de baarmoeder naar buiten kwam, heb Ik u geheiligd. Jeremia 1:5. Nog voordat Ik je maakte in de buik van je moeder, kende Ik je al. Al voordat je werd geboren, gaf Ik jou je taak. Toen al was Ik van plan om jou tot mijn profeet voor de volken te maken." 6 Maar ik antwoordde: "Heer, dat kan ik helemaal niet! Ik ben veel te jong!"☺

 Op de vraag: Wie ben ik? antwoordt God: Ik heb u gevormd. Hij heeft u als een origineel geschapen en u met de eigenschappen uitgerust die bij jouw persoonlijkheid hoort. Omdat u geen toevallige verzameling van moleculen, maar een door God geschapen wezen bent, mag jij je erover verheugen dat Hij u voor Zichzelf gemaakt heeft.☺ 

 Ja, zegt God, Ik heb u geheiligd. Zijn genade redt zondige mensen. Heeft jouw leven een doel? Jazeker, want Gods antwoord luidt: Ik heb u aangesteld.

Geen opmerkingen:

Een leugenaar geloven

    EEN LEUGENAAR GELOVEN   De Heer vindt het afschuwelijk als mensen liegen, maar hij houdt van eerlijke mensen.Spreuken 12:22-De Heer haa...