GOD SPREEKT

GOD SPREEKT🙏🏽⛪7 mei🙇🏽‍♀️🙇🏽🙏🏻 Godsopdrachtaanmozes🙇🏽‍♀️🙏🏽Het leven zit vol vragen. Sommige zijn onbetekenend, andere ernstiger en sommige zijn enorm belangerijk.Je kunt vragen hebben over je gezondheid, je financiële situatie, je werk, je familie of over je toekomst. Kom je echte leven ervaren met God je Schepper.

dinsdag 19 maart 2024

Genade van God

 

vredegenade 

 GENADE VAN GOD 

 Want allen hebben gezondigd en missen de heerlijkheid van God, en worden om niet gerechtvaardigd door Zijn genade, door de verlossing in Christus Jezus. Romeinen 3:23-24. Want alle mensen doen verkeerde dingen. Daardoor leeft niemand dicht bij God. Maar God wil de mensen redden, zomaar, voor niets. Hij vergeeft de zonden van iedereen die gelooft in Jezus Christus. Zo goed wil God voor ons zijn.☺

Sommige zonden lijken erger dan andere omdat hun zichtbare gevolgen veel ernstiger zijn. Moord lijkt ons bijvoorbeeld veel erger dan haat en overspel lijkt erger dan begeerte. Alle zonde, hoe groot of klein ook, leidt dus tot de dood, omdat zij je ongeschikt maken om met God te leven. Alle zonden scheiden van God, maar van alle zonden is in Christus ook vergeving mogelijk.☺ 

 Wanneer God je zonden vergeeft, wordt je hele strafblad gewist. In Gods ogen is het alsof je nooit had gezondigd.

Geen opmerkingen:

Een leugenaar geloven

    EEN LEUGENAAR GELOVEN   De Heer vindt het afschuwelijk als mensen liegen, maar hij houdt van eerlijke mensen.Spreuken 12:22-De Heer haa...